تولد این وبلاگتولد این وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
سپهریسپهری، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
پریا {دخترعمه سپهر}پریا {دخترعمه سپهر}، تا این لحظه: 20 سال و 17 روز سن داره

ســپــهـــر جـــونــ

آخرین هفته های انتظار همه مون

1394/12/10 22:24
نویسنده : پـــریــآ
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک پسردایی خودم

راستشو بخوای دیگه داره زمان موعود فرا میرسه

امروز دهم هست و دکتر هم به مامانت گفته یا اواخر اسفند یا اوایل فروردین به دنیا میایی

من که بی صبرانه دارم روزا رو میشمارم

و البته بگم خیلی دوست دارم زودتر به دنیا بیایی و ببینیمت ولی خوب دوست ندارم داخل ماه اسفند به دنیا بیایی

به دو دلیل

1_نیمه دومی میشی و یک سال از مدرسه عقب میفتی

2_هم من فروردینی هستم هم مامانت هم عموت{دایی بزرگم} و اگه تو هم فروردینی بشی نور الا نور میشه

راستی مامانت دوم فروردین به دنیا اومده و اگر تو هم دست بر قضا دوم به دنیا بیایی خیلی جالب میشه

آرزو میکنم که این چند روز که حدودا سه هفته یا سه هفته و نیم میشه زودتر بگذره و به دنیا بیایی و همه مون رو خوشحال کنی...

دوستت دارم وروجک

بووووس با همون قلب خشکل

خداحافظ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)